سایت دانلود فایل و فرهنگی

دانلود مقاله رایگان،سایت پروژه،تحقیق در مورد،پایان نامه ارشد،ترجمه مقاله انگلیسی،دانلود طرح توجیهی،

سایت دانلود فایل و فرهنگی

دانلود مقاله رایگان،سایت پروژه،تحقیق در مورد،پایان نامه ارشد،ترجمه مقاله انگلیسی،دانلود طرح توجیهی،

دانلود اولین پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی در ایران

پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی

پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی

دانلود پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی

پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی 
خرید پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی 
دانلود پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی 
طرح توجیهی پرورش قارچ خوراکی 
دانلود طرح توجیهی پرورش قارچ خوراکی 
خرید طرح توجیهی پرورش قارچ خوراکی
دسته بندیآزمون ارشد
فرمت فایلdocx
حجم فایل444 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل44


خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی پرورش قارچ خوراکی از دیدگاه کارآفرینی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

پروژه کارآفرینی پرورش قارچ :

1 – شرح کسب و کار :

تولید قارچ خوراکی ، به روش کاشت پرورش قارچ ای ، امروزه قارچ یکی از مواد مصرفی خانواده های ایرانی است ، در این طرح هدف پرورش و تولید قارچهای خوراکی و ارائه روزانه به بازار مصرف است ، شکل کسب و کار به صورت کارگاه تولیدی مواد غذایی روزانه است و نوع کسب کار از نوع کشاورزی و تولیدی است ، نوع محصولات این طرح انواع و اقسام قارچ های خوراکی میباشد .

از جنبه های منحصر به فرد و خصوصیات ویژه این طرح می توان به تولید چند نوع از قارچهای خوراکی اشاره نمود .

 

2  - امکان سنجی :

ارزش موضوع :

این طرح همانگونه که اشاره شد یکی از مواد مصرفی خانواده های میباشد و تولید محصولی که به لحاظ بهداشتی از درجه کیفی مناسبی برخوردار باشد و همچنین به لحاظ بسته بندی قابل قبول باشد می تواند نظر بازار مصرف با به خود جلب نماید .

 

بازار هدف :

بازار هدف در این طرح قشر عامه مردم در جامعه میباشد ولی میتوان با برنامه ریزی و استفاده از روش های بازاریابی مناسب بازار های مصرف کلی را مورد توجه قرار داد.

در این طرح پرورش قارچ بصورت تولید روزانه و بسته بندی روزانه و ارائه محصول در بازار بصورت روزانه خواهد بود و با استفاده از کانال های توزیع محصول در سطح منطقه و یا از طریق نمایندگی های فروش اقدام به فروش و کسب درآمد خواهد شد ، تفاوتی که این طرح با سایر طرح های مشابه خواهد داشت در این است که در این طرح از چندین نوع قارچ خوراکی مختلف برای تولید استفاده خواهد شد و نوع بسته بندی و کیفیت محصول و درجه بهداشتی می تواند سایر موارد متفاوت با طرح های مشابه باشد .

 

موانع ورود :

از موانع ورود به بازار در این طرح تعداد زیاد رقبا و کسب بازار مصرف میباشد ، با توجه به قدمت برخیب از شرکت های تولید کننده ، جذب مشتری کاری بسیار دشوار است ولی کیفیت عاملی است که می تواند بازار مصرف را جذب نماید .

دانلود پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی

پروژه کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری

پروژه کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری

پروژه کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری

دانلود پروژه کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری

پروژه کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری 
خرید پروژه کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری 
دانلود پروژه کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری 
طرح توجیهی بسته بندی چای
دانلود طرح توجیهی بسته بندی چای
خرید طرح توجیهی بسته بندی چای
دسته بندیطرح های توجیهی
فرمت فایلdocx
حجم فایل504 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل34

در این طرح به بررسی بسته بندی چای و قهوه پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

1- 1 مقدمه :

اگر نیاز چای کشور از طریق واردات چای قاچاق تامین می شود که این امر علاوه بر ضررهای فراوان اقتصادی ، برای مردم مسائل و مشکلات بهداشتی نیز به همراه دارد . شرکت تی نوش قصد دارد با ایجاد کارخانه ای مجهز به جدیدترین ماشین آلات به قطبی در زمینه تهیه و توزیع چای و مشتقات آن تبدیل شود . بدین ترتیب علاوه بر اینکه از مصرف چای های خارجی در داخل کاسته می شود ، زمینه صادرات به دیگر کشورها هم فراهم می شود .

در حال حاضر چای تولید داخل از کیفیت مناسبی برخوردار است و اکثر مردم تمایلی به مصرف آن ندارند . از مصادیق این امر وجود 150 هزار تن انباشته چای علی رغم تقاضای زیاد بازار داخل برای چای در انبارهای کشور می باشد . از راه استفاده این محصولات باز فراوری آن و تبدیل آن به چای مرغوب و با کیفیت توسط اسانس و عصاره چای مرغوب می باشد . بنابراین و با توجه به آمارهای موجود مبنی بر تقاضای چای و ممنوع بودن واردات آنها بازار خوبی برای چای خشک بازفراوری شده و کیسه ای در آینده پیش بینی می شود . همچنین با توجه به تنوع طلبی مردم در مصرف و کمبود نوشابه های گازدار در تمام دنیا و مصارف سرانه کشورهای دیگر برای چای فوری و نو.شابه چای ، برای این محصولات نیز می توان بازار خوبی در آینده پیش بینی نمود .

بوته چای در حدود سه هزار سال قبل از میلاد مسیح در چین شناخته شده است . گیاه چای و واریته آن به حالت وحشی در شمال هند در ناحیه ای به نام آسام و مناطقی مانند تونکین و لائوس می روید. هم اکنون کشت این گیاه در کشورهای چین ، هندوستان ، ژاپن ، سیلان ، جاوه ، نواحی شمالی ایران و بخشی از کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین رواج دارد . از نظر کاشت و مصرف چای ، چین اولین کشوری است که این گیاه در انجا بالغ بر 2700 سال پیش از میلاد مسیح کشت شده و به مصرف رسیده است . چین کشور زادبوم چای بوده و تولید چای در این کشور حدود 5000 سال قدمت دارد . چای در چین از قدیم مورد پسند مردم قرار داشته است . در سال های اخیر ، به دنبال ارتقای سطح زندگی ، مردم چین بیشتر به سلامت خود توجه می کنند و چای به عنوان نوعی نوشابه سبز و بهداشتی مورد علاقه بیشتر مردم قرار گرفته است . اکنون بیشتر در تمام شهر های چین چایخانه وجود دارد . خانم «گوالین» مدیر چایخانه «وویوتای» که در شهر بیجینگ سابقه زیادی دارد در مصاحبه ای گفت : در سال های اخیر نیاز مردم به چای به طور مستمر افزایش یافته و میزان فروش چای چایخانه ما به طور روزافزون بیشتر شده است . تخمین زده می شود که میزان فروش ما سالانه با سرعت 10 درصد افزایش یابد .

دانلود پروژه کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری

پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ

پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ

پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ

دانلود پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ

پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ
دانلود پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ
خرید پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ
فروش پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ
احداث کارخانه یخ
طرح توجیهی کارخانه یخ
دانلود طرح توجیهی کارخانه یخ
دسته بندیطرح های توجیهی
فرمت فایلdocx
حجم فایل507 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل34

1- 1 مقدمه :

بلور یخ در زندگی بشر جایگاه ویژه ای دارد. اغلب در منازل، کارگاه ها و کارخانه ها و مراکز صنعتی و رستوران ها و بیمارستان ها و غیره نیاز به مصرف آن دارند. برای مسافرین نیز به منظور مطلوبیت مانند نوشابه و آب آشامیدنی در فصول گرم سال مصرف ویژه ای دارد.

در مصارف صنعتی جهت نگهداری مواد غذایی برای کوتاه مدت کاربرد خاص خود را دارا خواهد بود، زیرا امکانات ایجاد سردخانه و وسایل سرد کننده به علت گرانی مقرون به صرفه نیستند، در چنین مکان هایی تنها راه نگهداری مواد غذایی در کوتاه مدت استفاده از یخ است، مانند فروشگاه های سیار فروش مرغ و ماهی و مواد کیسه ای حمل و نقل دار و نظایر آن نیاز مبرم به یخ دارد، به ویژه مسافران که امکانات سرد کننده به همراه ندارند نیاز شدید به یخ خواهند داشت، به همین منظور احداث واحدهای یخ سازی در مکان های مختلف کشور ضرورری و اجتناب ناپذیر است.

 4  دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی و همجنین نیاز بازار داخلی به این صنعت با توجه به این که احداث کارخانه یخ می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های صنعتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در یکی از صنایع ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

دانلود پروژه کارآفرینی احداث کارخانه یخ

پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی

پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی

پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی

دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی

پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی 
خرید پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی 
دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی 
پروژه کارافرینی
دانلود پروژه کارافرینی
طرح توجیهی اموزشگاه موسیقی
دانلود طرح توجیهی اموزشگاه موسیقی
دسته بندیطرح های توجیهی
فرمت فایلdocx
حجم فایل547 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل34

موسیقی، به هر نوا و صدایی گفته می‌شود که شنیدنی و خوش‌آیند باشد و انسان یا موجودات زنده را دچار تحولی کند. موسیقی بیان احساسات انسان است به وسیله اصوات. موسیقی هنری است دارای نوا و سکوت. واژه موسیقی از واژه‌ای یونانی و گرفته شده از کلمه Mousika و مشتق از کلمه Muse می‌باشد که نام رب النوع حافظ شعر و ادب و موسیقی یونان باستان می‌باشد. موسیقی را هنر بیان احساسات به وسیله آواها گفته‌اند که مهم‌ترین عوامل آن صدا و ریتم هستند و همچنین دانش ترکیب صداها به گونه‌ای که خوش آیند باشد و سبب انبساط و انقلاب روان گردد نیز نامیده می‌شود.

پیشینیان موسیقی را چنین تعریف کرده‌اند: معرفت الحان و آنچه التیام الحان بدان بود و بدان کامل شود. ارسطو موسیقی را یکی از شاخه‌های ریاضی می‌دانسته و فیلسوفان اسلامی نیز این نظر را پذیرفته‌اند، همانند ابن سینا که در بخش ریاضی کتاب شفا از موسیقی نام برده‌است ولی از آنجا که همه ویژگی‌های موسیقی مانند ریاضی مسلم و غیرقابل تغییر نیست، بلکه ذوق و قریحه سازنده و نوازنده هم در آن دخالت تام دارد، آن را هنر نیز می‌دانند. در هر صورت موسیقی امروز دانش و هنری گسترده‌است که دارای بخش‌های گوناگون و تخصصی می‌باشد. صدا در صورتی موسیقی نامیده می‌شود که بتواند پیوند میان اذهان ایجاد کند و مرزی از جنس انتزاع آن را محدود نکند.

دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی

شیپ فایل بخشهای شهرستان شوشتر

شیپ فایل بخشهای شهرستان شوشتر

دانلود نقشه بخشهای شهرستان شوشتر (واقع در استان خوزستان) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است نام هر بخش نام قسمت مرکزی هر بخش مساحت و محیط هر بخش به کیلومتر مساحت و محیط هر بخش به متر

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان شوشتر

نقشه ی بخش های شهرستان شوشتر
لایه بخش های شهرستان شوشتر
شیپ فایل بخش های شهرستان شوشتر
بخش های شهرستان شوشتر
نقشه ی جی آی اس بخش های شهرستان شوشتر
فایل جی آی اس بخشهای شهرستان شوشتر
لایه جی آی اس بخشهای شهرستان شوشتر
دسته بندیجغرافیا
فرمت فایلrar
حجم فایل18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل1
  1. این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.

 

  1. محتوای فایل: یک لایه ی پولیگونی با پسوند "shp"

 

این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان شوشتر

شیپ فایل بخشهای شهرستان تربت حیدریه

شیپ فایل بخشهای شهرستان تربت حیدریه

دانلود نقشه بخشهای شهرستان تربت حیدریه (واقع در استان خراسان رضوی) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است نام هر بخش نام قسمت مرکزی هر بخش مساحت و محیط هر بخش به کیلومتر مساحت و محیط هر بخش به متر

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان تربت حیدریه

نقشه ی بخش های شهرستان تربت حیدریه
لایه بخش های شهرستان تربت حیدریه
شیپ فایل بخش های شهرستان تربت حیدریه
بخش های شهرستان تربت حیدریه
نقشه ی جی آی اس بخش های شهرستان تربت حیدریه
فایل جی آی اس بخشهای شهرستان تربت حیدریه
لایه جی آی اس بخشهای شهرستان تربت حیدریه
دسته بندیجغرافیا
فرمت فایلrar
حجم فایل37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل1
  1. این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.

 

  1. محتوای فایل: یک لایه ی پولیگونی با پسوند "shp"

 

این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان تربت حیدریه

شیپ فایل بخشهای شهرستان آبدانان

شیپ فایل بخشهای شهرستان آبدانان

دانلود نقشه بخشهای شهرستان آبدانان (واقع در استان ایلام) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است نام هر بخش نام قسمت مرکزی هر بخش مساحت و محیط هر بخش به کیلومتر مساحت و محیط هر بخش به متر

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان آبدانان

نقشه ی بخش های شهرستان آبدانان 
لایه بخش های شهرستان آبدانان 
شیپ فایل بخش های شهرستان آبدانان 
بخش های شهرستان آبدانان 
نقشه ی جی آی اس بخش های شهرستان آبدانان 
فایل جی آی اس بخشهای شهرستان آبدانان 
لایه جی آی اس بخشهای شهرستان آبدانان
دسته بندیجغرافیا
فرمت فایلrar
حجم فایل19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل1
  1. این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.

 

  1. محتوای فایل: یک لایه ی پولیگونی با پسوند "shp"

 

این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان آبدانان

شیپ فایل بخشهای شهرستان مشهد

شیپ فایل بخشهای شهرستان مشهد

دانلود نقشه بخشهای شهرستان مشهد (واقع در استان خراسان رضوی) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است نام هر بخش نام قسمت مرکزی هر بخش مساحت و محیط هر بخش به کیلومتر مساحت و محیط هر بخش به متر

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان مشهد

نقشه ی بخش های شهرستان مشهد 
لایه بخش های شهرستان مشهد 
شیپ فایل بخش های شهرستان مشهد 
بخش های شهرستان مشهد 
نقشه ی جی آی اس بخش های شهرستان مشهد 
فایل جی آی اس بخشهای شهرستان مشهد 
لایه جی آی اس بخشهای شهرستان مشهد
دسته بندیجغرافیا
فرمت فایلrar
حجم فایل38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل1
  1. این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.
  1. محتوای فایل: یک لایه ی پولیگونی با پسوند "shp"
  1. این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان مشهد

شیپ فایل بخشهای شهرستان دزفول

شیپ فایل بخشهای شهرستان دزفول

دانلود نقشه بخشهای شهرستان دزفول (واقع در استان خوزستان) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است نام هر بخش نام قسمت مرکزی هر بخش مساحت و محیط هر بخش به کیلومتر مساحت و محیط هر بخش به متر

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان  دزفول

نقشه ی بخش های شهرستان  دزفول 
لایه بخش های شهرستان  دزفول 
شیپ فایل بخش های شهرستان  دزفول 
بخش های شهرستان  دزفول 
نقشه ی جی آی اس بخش های شهرستان  دزفول 
فایل جی آی اس بخشهای شهرستان  دزفول 
لایه جی آی اس بخشهای شهرستان  دزفول
دسته بندیجغرافیا
فرمت فایلrar
حجم فایل25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل1
  1. این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.
  1. محتوای فایل: یک لایه ی پولیگونی با پسوند "shp"
  1. این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

دانلود شیپ فایل بخشهای شهرستان  دزفول

بررسی ارتباط صورتهای مالی جریانهای نقدی بر بازده سهام

بررسی ارتباط صورتهای مالی جریانهای نقدی بر بازده سهام

این فایل پی در اف 60 صفحه ای به مبحث ارتباط صورتهای مالی جریانهای نقدی بر بازده سهام پرداخته و بطور کامل مسئله را تشریح می کند

دانلود بررسی ارتباط صورتهای مالی جریانهای نقدی بر بازده سهام

حسابداری
سهام
پایان نامه
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpdf
حجم فایل439 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل60

این فایل پی در اف 60 صفحه ای به مبحث ارتباط صورتهای مالی جریانهای نقدی بر بازده سهام پرداخته و بطور کامل مسئله را تشریح می کند.

دانلود بررسی ارتباط صورتهای مالی جریانهای نقدی بر بازده سهام