سورس های اس کیو ال SQL source SQL تا25 و آشنایی با SQL Server سورس های اس کیو ال |
دسته بندی | کامپیوتر |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 638 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
کدهای SQL
select s.stuid,firstname,lastname,avg(sd.score) [avg(score)]
from student s,studetail sd
where s.stuid=sd.stuid
group by s.stuid,s.firstname,s.lastname
having avg(sd.score)>1
select *
from student
where exists
(
select studetail.stuid
from studetail
where score>18 and stuid=student.stuid
)
اشاره:در شمارههای قبل به بررسی مفصل اصول آکادمیک و مبانی علمی بانکهای اطلاعاتی پرداختیم. بدینترتیب از این شماره به بیان مفاهیم عملی بانکهای اطلاعاتی میپردازیم. بدین منظور ابتدا به آشنایی با محیط SQL Server2005 میپردازیم. چراکه این محیط در حقیقت همان محیطی است که تمام مفاهیم و مطالبی را که میخواهیم به صورت عملی نشان دهیم، در آن صورت میگیرد. اگر از خوانندگانی هستید که مجموعه مقالات «پایگاه دادهها قلب سیستمهای اطلاعاتی» را دنبال میکنید یا تصمیم دارید از این شماره به طور جدیتر این مقالات را دنبال کنید، اکنون وقت آن فرا رسیده است که به قولی دست به آچار شوید. بدین منظور در قدم اول باید SQL Server2005 را نصب کنید. در این شماره مبانی نصب و آشنایی نسبتاً جامعی را با این محیط بررسی خواهیم کرد.
1- آشنایی با نسخههای SQL Server 2005
SQL Server2005 در نسخههای مختلفی عرضه شده است که از نظر کارایی و قیمت بسیار متفاوت هستند و البته برای کاربران مختلفی نیز طراحی شدهاند.
بانک ایمیل آماده جهت ارسال با جی میل(بیش از 7هزار ایمیل) جی میل مارکتینگ دانلود بیش از 7هزار ایمیل آماده جهت ارسال با جی میل اولین بانک جی میل مارکتینک کشور ایمیل مختلط از مشاغل و افراد ایرانی ایمیل صنایع سبز ایمیل فعالین صنعت ایمینی حریق ایمیل فعالین صنعت تاسیسات ایمیل تولید کنندگان لباس کار کشور |
دسته بندی | اقتصاد |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 76 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 50 |
جی میل مارکتینگ
دانلود بیش از 7هزار ایمیل آماده جهت ارسال با جی میل
اولین بانک جی میل مارکتینک کشور
ایمیل مختلط از مشاغل و افراد ایرانی
ایمیل صنایع سبز
ایمیل فعالین صنعت ایمینی حریق
ایمیل فعالین صنعت تاسیسات
ایمیل تولید کنندگان لباس کار کشور
بانک ایمیل آماده جهت ارسال با جی میل(بیش از 7هزار ایمیل) =تنها بانک ارسال با جی میل کشور=
تفاوت این بانک با مجموعه ایمیل های دیگر در این است که افراد بدون آنکه نیازی به دسته بندی کردن یا ویرگول گذاری در جی میل ،می توانند این بانک را کپی و در آدرس جی میل پیست کنند
ایین بانک قبلا ویرگول گذاری شده و تست ارسال برای آن انجام شده است و احتمال خطا در آن کمتر از 5درصد می باشد.
ویژگی های بانک :
1-همه ی افراد چه مبتدی و چه حرفه ای می توانند با در اختیار داشتن یک جی میل از این بانک استفاده کنند بدون نیاز به دانش خاص ایمیل مارکتینگ
2- این مجموعه نیازی به خرید سامانه ارسال ایمیل انبوه ندارد بلکه با ساخت یک جی میل معمولی و رایگان هر فردی می تواند از بانک استفاده نماید.
2- با توجه به محدودیت جی میل در ارسال هر نوبت،بانک را در بازه های زمانی و تعدادی مختلف ارسال نمائید.مثلاهزارایمیل در روز
هزینه این بانک فقط 3000 تومان می باشد...موفق باشد...
سوالات مسابقه پرسمان دینی و مراحل گوناگون معاد تنها راه رهایی انسان از غفلت، توجه به دو اصل مهم مبدأ و معاد است؛ یعنی دریابد از کجا آمده است و به کجا میرود و در فاصله میان مبدأ و این مقصد، چگونه و برای چه زندگی میکند علم و معرفت انسان به پایان دنیا و زندگی اخروی و ایمان به معاد، سبب تولد و حرکتی جدید و سازنده و کاملاً بیدارکننده خواهد بود و مایه رهایی از هلاک و گمراهی در دنیا و آخرت است«فَسْ |
دسته بندی | فقه و حقوق اسلامی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 335 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 296 |
فهرست
چکیده
دیباچه
پیشگفتار
فصل نخست: قبر و پرسش نکیر و منکر
فصل دوم: برزخ و همنشینان
فصل سوم: قیامت و پل صراط
فصل چهارم: بهشت و دوزخ
فصل پنجم: خداشناسی
فصل ششم: نبوت
فصل هفتم: امامت و ولایت
فصل هشتم: مهدویت
فصل نهم: معاد
فصل دهم: اخلاق، تربیت و عرفان
فصل یازده: حکومت و سیاست
فصل دوازده: فلسفه احکام
فصل سیزده: گوناگون
کتاب نامه
چکیده
رویدادهای مهم سفر به عالم دیگر از لحظه آغاز تا ورود به بهشت یا دوزخ موضوع این پرسشهای ساده و روان است. بیشک اجرای چنین مسابقههایی میتواند فضای جدیدی را بر روی تهیهکنندگان ارجمند بگشاید و موفقیتهای بیشماری را به همراه داشته باشد. با توجه به علاقه عمومی مخاطبان به آگاهی از مراحل گوناگون معاد و یافتههای روایی آن، این مسابقه تا حدود زیادی پاسخگوی این نیازها خواهد بود .
دیباچه
پرداختن به موضوعهای دینی و تخصصی میتواند، وسیلهای نیکو برای انتقال مفاهیم دینی به بینندگان و شنوندگان باشد. بیشک تقویت باورهای دینی مانند خداباوری و معادباوری افزون بر تصحیح عقاید، آثار و پیآمدهای مثبتی در روابط اجتماعی دارد. ازاینرو، نویسنده ارجمند جناب آقای محمد شیخ فروتن کوشیدهاند. آموزههای معاد را در قالب پرسشهای مسابقهای ارائه دهند. رویدادهای مهم سفر به عالم دیگر از لحظه آغاز تا ورود به بهشت یا دوزخ موضوع این پرسشهای ساده و روان است. بیشک اجرای چنین مسابقههایی میتواند فضای جدیدی را بر روی تهیهکنندگان ارجمند بگشاید و موفقیتهای بیشماری را به همراه داشته باشد. با توجه به علاقه عمومی مخاطبان به آگاهی از مراحل گوناگون معاد و یافتههای روایی آن، این مسابقه تا حدود زیادی پاسخگوی این نیازها خواهد بود به هر حال، مجامع دینی و حوزههای علمیه وظیفه دارند بهرهگیری از روشها و ابزارهای کارآمد، پاسخی مناسب به این نیاز ارائه کنند. در این میان، همکاری رسانه با این مجامع در انتقال مفاهیم، بسیار مهم و راهگشاست. پژوهش حاضر نیز به منظور پاسخگویی به پرسشهای موجود در زمینه مباحث کلامی، فقهی و اجتماعی با بیانی ساده و موجز پدید آمد تا در اختیار برنامهسازان و مجریان قرار گیرد و آنان را در زدودن شبههها یاری رساند. در پایان، از تلاش پژوهشگر ارجمند، جناب حجتالاسلام اکبر اسدعلیزاده که در خلق این اثر بسیار کوشیده است، سپاسگزاریم.
انّه ولیّ التوفیق
پیشگفتار
انسان پیوسته در نوعی غفلت به سر میبرد،1 به همین دلیل، ممکن است از ادامه راه پرفیض تکامل و نجات بازماند و حتی از حد حیوانات نیز فروتر رود.2 حضرت امیرمؤمنان علی (ع) در اینباره میفرماید: «مردم در زندگانی دنیا، در خواب به سر میبرند و همین که مرگ به سراغشان بیاید، بیدار و هشیار میشوند».3
تنها راه رهایی انسان از غفلت، توجه به دو اصل مهم مبدأ و معاد است؛ یعنی دریابد از کجا آمده است و به کجا میرود و در فاصله میان مبدأ و این مقصد، چگونه و برای چه زندگی میکند. علم و معرفت انسان به پایان دنیا و زندگی اخروی و ایمان به معاد، سبب تولد و حرکتی جدید و سازنده و کاملاً بیدارکننده خواهد بود و مایه رهایی از هلاک و گمراهی در دنیا و آخرت است.
معاد و بازگشت به جهان آخرت، از اصلیترین مسائل اعتقادی مسلمانان، بلکه همه مردم جهان است و به استحکام بنای فرهنگ یک جامعه میانجامد. با توجه به اهمیت این موضوع، بر آن شدیم تا با پرداختن به گوشهای از این بحث بسیار گسترده، در تبیین مسائل اعتقادی و فرهنگی جامعه اسلامی خویش سهیم باشیم.
«فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ». (نحل: 43)
روشنگری، ماهیت پرسشگری و پاسخخواهی را تشکیل میدهد؛ زیرا منشأ تفکر و تدبر در امور و رهایی از گمراهی و قرار گرفتن در مسیر درست زندگی است.
با گسترش تکنولوژی و ابزارهای وسیع تبلیغات، بنگاههای تبلیغاتی غرب با هدف منحرف کردن جوانان، همه کوشش خود را برای شبههافکنی در باورهای اسلامی و بیهویت ساختن مسلمانان بهویژه جوانان به کار گرفتهاند. دشمنان با استفاده از این ابزارهای تبلیغی پیشرفته و پیچیده رسانهای مانند: شبکههای رادیویی و تلویزیونی، مطبوعات، رایانه، تلفنهای همراه و... برای ضربه زدن به باورهای دینی و معنوی جوانان مسلمان با شدت هر چه بیشتر و بدون وقفه فعالیت میکنند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، در ایالات متحده امریکا، 1220 ایستگاه تلویزیونی، 90871 ایستگاه رادیویی، 482 روزنامه و 11328 مجله به فعالیت تبلیغاتی و فرهنگی میپردازند. این کشور با داشتن 6 درصد جمعیت جهان، 75 درصد تبلیغات دنیا را انجام میدهد. همه این محصولات نیز امتیازهای زندگی به شیوه امریکایی را تبلیغ میکنند.1
این نوشته با گزینش پرسشهای مهم و به روز از میان صدها پرسش رسیده به مرکز پژوهشهای اسلامی با استفاده از منابع معتبر و دست اول، به پاسخگویی پرداخته است. پرسشها و پاسخها به ترتیب در موضوعهای زیر سامان داده شده است.
خداشناسی، نبوت، امامت و ولایت، مهدویت، معاد، اخلاق، تربیت و عرفان، حکومت و سیاست، فلسفه احکام و گوناگون.